vasárnap, február 03, 2008

Kapcsolat

Ma megtaláltam az OLDALT, amit már régóta kerestem. Próbálkoztam már korábban is tartalmat létrehozni pl. a fiamról (www.gybalint.eoldal.hu) vagy a kispályás fociról (www.kispalyasfoci.hu), de a gondolataimat még nem írtam meg.
Persze nem biztos, hogy valakit is érdekel, úgyhogy legfeljebb magamnak írom le a történeteimet.

Gondolkoztál már azon, hogyan változtasd meg az életedet a gondolataid által?

Ma vasárnap van. Ilyenkor mindig gyorsan tennem kell valamit, mert lassan vége a pihentető hétvégének, és jönnek a szigorú hétköznapok, melyeken nem sok idő marad a dolgokra (5-ig meló, este gyermekfürdetés, pakolás stb.).

Simán megteheted, csak vizualizáld kívánságodat, meditálj rajta...

Jó lenne kisebb taposómalomba lépni, és többet lenni a családommal. Néha nem szeretem ami van, de ha akarom úgyis megváltoztatom.

Légy hálás az eredményért, érezz olyan örömet, mintha már megkaptad volna (a legjobb, ha a hideg fut a hátadon).

Márpedig AKAROM, mert tudom, hogy könnyedén megtehetem. Most mosolygok és hálás vagyok, hogy holnap sokkal jobb lehet. Bevonzom magamhoz, amit akarok.